Co je lepší než EET? TTe.
Řekli jsme si, že by bylo dobré prezentovat pokroky napoli TTe modulů častěji, než jednou za pět let.
Je tu tedy další fotočlánek dokumentující raketový rozvoj v této perspektivní oblasti modelaření.
2017 – Roudnice
Uspořádali jsme si stavebně-testovací setkání v Roudnici nad Labem.
Moduliště se utěšeně rozrůstá. Přibyla řada traťových modulů.
Máme velkou zásobu stavebnic obloukových i přímých modulů. Stačí to jen postavit.
Svoji premiéru měl Bohušov. Pár drobných nedostatků a much se podařilo vychytat na místě.
Rozrostl se i vozový park, vozíme tedy dřevo 🙂
Pacova hora dostala další porci zeleně a je už celkem pěkně zakeřená.
2017 – JAROMĚŘ
Zůčastnili jsme se (tradičně) provozního setkání v Malých Svatoňovicích – tentokrát v Jaroměři.
Pohled na úzkou část layoutu. Lom Petr Bezruč > Bohušov > Benešov nad Lipou > Pacova hora > Domašín.
Největší pokrok leží v popředí – vozové karty dorazily i na úzkou. Nákladní doprava konečně dostala smysl.
Vozíme tedy vápenec z lomu v Pacově hoře do Tetína (Petr Bezruč), kde bude v budoucnu zřízen výklopník.
Svoji premiéru měl i vůz M21. Až na drobné problémy se sběrači proudu se osvědčil.
Z okeřené Pacovy hory se stává fotogenické místo.
Křižování v Pacově hoře.
Přípřež dvou Tu47 v Bohušově.
M21 obohatil provoz a zlepšil kulturu cestování. Jezdí klidně a při jízdě se nekymácí 🙂
Přeprava celovozových zásilek na osobním vlaku. To je to, co nás baví 🙂
Nákladní doprava byla díky vozovým kartám rozmanitá a zajímavá.
Prapodivná přeprava spojovacích vozů.
Manipulační vlak čeká na křižování v Pacově hoře.
Jak je vidět, mnoho dobrého se podařilo. Plánů do budoucna je spousta, tak schválně, kolik novinek stihneme do podzimního setkání.
Nejnovější komentáře